HOME ABOUT CONTACT

if you want to fly you have to let go of all the shit that weighs you down

har haft en sjukt kul helg. efter jobbet på fredag packade jag mina grejer och drog till comfort hotell där vi fixade oss.
jag och sophia har planerat vår outfit och sytt och gjort allt från scratch, duktiga chajjor. vi var små älvor, tinkerbells.
gjorde ve oss i stress och förfestade lite innan det var dags att gå ner till klubben.
hade rätt kul med tanke på att mina fötter värkte och fick nog inte i mig tillräckligt med sprit, hehe

kom hem någon gång strax innan halv fem på morgonen och somnade gott fram tills 10 tiden. fixade frukost och bakade med mamma fram tills tre då jag fick ett samtal av s som undrade om vi skulle åka t göteborg för fest senare mot kvällen. efter lite velande bestämde jag mig för att åka, yolo haha. nä men blev hämtad vid fem och så körde vi upp. blev lite smått lurad på min outfit vilket jag är väldigt glad över hehe.
 
ringde s och frågade vad hon skulle ha på sig och då snackades det om att vi skulle vara tinkerbells igen. så jag la ner min klänning och drog.
i bilen halvvägs till gbg så bestämde s för att ha på sin svarta snygga klänning och jag står där lite paff. jaha, inte så mkt att göra. körde på en repeat for the first time of my life, eh.
men det slutade ändå super för jag fick med mig ett par nya beats by dre som tvåa pris! :D
 
bild på oss, mig och min diamant ♥


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: missluong

fina ni var tjejer!

2013-11-04 @ 16:29:14
URL: http://missluong.blogg.se/