HOME ABOUT CONTACT

never let success get to your head, and never let failure get to you heart

jag kom precis hem från jobbet, precis. har varit i full gång sen klockan två i eftermiddags.
många har frågat vad det är jag gör/jobbar med och jag har aldrig riktigt svarat tror jag, fast de flesta vet väl att det är inom restaurangbranschen :)
så vill glatt meddela alla att jag har köpt ett nytt ställe.
för ca. ett och ett halv år sen köpte jag och min pojkvän ett gatukök på berga industriområde som vi tillsammans jobbade i fem dagar i veckan, från 9-16.
inte många timmar alls och så ledigt på helgerna.
det gick väldigt bra för oss men vi ville ju mer, man strävar ju alltid efter något bättre.
vi har stora drömmar jag och min pojk, haha. så vi sålde den och lämnade över nycklarna till de nya ägarna den 1a november med lite delade åsikter.
och det var även dagen vi fick nycklarna till det nya stället!
det va ju tråkigt för det va ju vårt första stora steg in i vuxenlivet ju, men även glada för ni utvecklas vi.
denna gången satsade vi lite större och tillsammans med mina föräldrar.
det är en lite större take away restaurang mitt i centrala helsingborg, knutpunkten rättare sagt.
så vi har hållt på att bygga om och renoverat och ska öppna i december månad, och jag kan inte vara med glad! :D
kommer dock bli väldigt jobbigt till en början för jag kommer att jobba 6dagar i veckan från 10.00-20.00 och så har vi nattöppet på lönehelgerna från 22.00-05.00.
 
iallafall, är superglad och även lite nervös, och väldigt stressad hela tiden.
så jag hoppas alla mina vänner förstår nu när jag senaste tiden varit lite off, hehe ♥
finns stunder då jag är närvarande men mina tankar inte är samlade. typ, är där men inte dääär ni vet, haha


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: