HOME ABOUT CONTACT

positivity can change your life

 tog väärldens längsta dusch imorse och bara njutit av min lediga dag.
mixade ihop en gudomlig pasta med pusta korv och gräddig tomatsås till lunch (hemskt onyttigt dock!)
och sedan satt jag i lugn och ro och drack mitt kaffe.
hade inga riktiga planer idag så har bara hängt i mitt rum i min ensamhet och kollat på tv och gjort ve mig.
nu lutar det dock mot malmö.
har inte hälsat på maria sen hon bott ensam. (min pojkväns föräldrar har flyttat till vietnam)
 
försökta ta bild på mina senaste köp men ljuset är så hemskt dåligt och jag tycker om att ta bilder i dagsljuset så det får bli en annan dag!
så mycket nytt och fint att visa upp, hehe. den draperade toppen igår va dock ny. från newyorker!
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: