HOME ABOUT CONTACT

someone else is happy with a lot less than you have

jobbat under dessa dagarna. städat och juldekorerat lite i mitt rum. små små detaljer.
köpt in lite nytt till mitt rum och fann äntligen två stjärnor till mitt rum som jag läänge letat efter.
är helt galen i stjärnor, fem hörniga stjärnor. har det på mina lakan, örngott, halsband, örhängen, rumsdekorationer m.m.
 
jobbade fram till sju idag och sen blev det middag med familjen.
strax efter middagen kom bästa sophia med morotskaka till mig, denna bruden gör världens bästa morotskaka.
innan hon tvingade mig smaka morotskaka har jag alltid varit så fördomsfull mot denna kakan.
liksom, morot + kaka? morot känns så matigt ni vet.
men när sophia vill så får hon som hon vill, och jag smakade den och blev helt paff.
sen dess har jag ätit morotskaka överallt, alla fik jag varit på och folk som bakat.
men med handen på hjärtat, ingen klår s's kaka!
 
vi satt resten av kvällen i mitt mysiga rum med massa tända ljus och bara snacka om allt och inget som vi alltid gör.
satt och kollade på massa vines och kollade i mobilerna.
inget speciellt men ändå så mysigt. är verkligen glad att jag har funnit en vän så fin som henne.
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: