HOME ABOUT CONTACT

you make flowers grow under my bed

 
buffé trang-style
 
serverade min specialare, tom yum soppa som förrätt
knäppaste kusinen och jag
har ingen riktig bild på mig själv från den dagen, glömmer ju alltid det! kände mig så fin i min lilla svarta
hade på mig en fantastisk klänning från asos
fina saue och jag. längre än henne första gången i mitt liv ju, haha :)
cake cake cake
 
mer eller mindre glada för att fylla! haha
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

sjukt fin klänning! kollat på den men den skulle inte sitta bra på mig, jättefin på dig!

Svar: taaack snälla hehe :) joo du, det tror jag starkt på att det kommer göra! du är så lång och slank, kommer bli perfekt! passa på nu när den fortfarande är på rean ;)
Trang Le

2013-12-02 @ 22:18:27
URL: http://darnfool.blogg.se