HOME ABOUT CONTACT

beauty is in the eye of the beholder

vettni, under dessa 2 veckor har jag kämpat med mitt hår. klippte ju av ca 12cm, sen färgade jag det. eller blekte rättare sagt.
fick en väldigt gul/röd ton, vilket jag hatarså under förra fredagen blekte jag det igen.
denna gången blev det orange/gult med andra ord "asiatblond" haha. sjukt irriterande, men ännu va jag inte klar.
gav mig ut på jakt efter askgrå färg, vilket blev ett riktigt tufft uppdrag, fanns ju ingenstans!?
har gått runt och jobbat, gått runt i stan, väla och typ överallt med mitt hemska gula hår. jobbigt värre för denna minidivan hehe
iallafall, mamma bad mig hänga med henne till coop häromdan, och så helt plötsligt så låg den en kvar på hyllan, exakt min färg.
så nu har jag lagt på det askgråa och kom precis ut från duschen. har fått bort 80% av allt det orangea/gula nu, och fått fram min askiga/grön ljusbruna färg jag hade innan igen. överlycklig tjej, woho!
nu ska jag sova för imorgon har jag läkartid klockan åtta, puss på er!
 
bild efter andra blekningen. nu är det mörkare, inte lika ljust
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: