HOME ABOUT CONTACT

don't wait for inspiration, be the inspiration

mitt nya hår, 12cm kortare(inte klippt mig på 7 år(!!!!!)) och ombre+slingor.
anledning till varför jag gjorde såhär är för att jag ska slippa färga utväxten hela tiden. behöll mitt mörka där uppeoch färgade endast "luggen och topparna"
förändring behövdes, gått runt i samma mörka färg alldeles för länge, hehe.
ska ljusa upp topparna lite inom kort med. nöjd tjej!
 
vad tycker ni? passar jag mer i ljust eller mörkt?


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: thien

så jävla snygg!

2013-10-08 @ 22:15:43
URL: http://lekindy.blogg.se
Postat av: Anonym

skitsnyggt! det där var perfekt ju gjorde också slingor i mitt så jag inte behöver färga utväxt hela tiden, utan kan låta en ombre växa ut :)

2013-10-09 @ 17:54:25
URL: http://darnfool.blogg.se
Postat av: Cornelia

En mening "DU PASSAR I ALLT" det är det enda jag säger :D

2013-10-09 @ 18:57:32
Postat av: Anonym

Du e så super het!

2013-10-21 @ 00:31:50