HOME ABOUT CONTACT

if you're not thinking this through, you might make the best mistake of your life

har på senste tiden köpt väldigt många byxor.
och grejen med mig är att när jag köper byxor, så köper jag oftast byxor som är 1-2 storlekar större och sedan syr om dom.
de blir så mycket snyggare och sitter så mycket bättre på mig då tycker jag!
hatar att ha jeans som är för tajta vid höften dessutom, det gör att "kärlekshandtagen" syns så himla mycket.
så därför är det perfekt när jag går upp en storlek. och även därför jag nästan alltid använder bälte, för annars "glider" byxorna ner, hehe
 
så därför kommer jag spendera resten av min kväll med denna under skapelsen ♥
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Cornelia

Hihi eftersom du hjälpte mig med att välja skorna tänkte jag be dig en liiiten tjänst till hehe
Vilken jacka hade du valt (dem ser nästan likadant ut mest pga "pälsen")
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/jeane-blush-396/leah-parkas-396397-14/
eller
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jackor/jeane-blush-396/leah-1-parkas-396813-1/

Och isåfall om den svarta hade du valt just i svart färg eller grön? :D

Svar: Jag skulle lätt valt den vita. Älskar vita vinterjackor, men de är väldigt svårt att hålla rena dock! :) Kikade själv på den vita förra året, men köpte en annan istället :)
Trang Le

2013-10-08 @ 19:12:55