HOME ABOUT CONTACT

only you can give me that feeling

hjälp mig någon, snälla .. 
har mått så sjukt dåligt hela dagen igår och idag. har haft ständig huvudvärk sen jag kom hem från min resa, men sen igår har det varit sjukt.
måste verkligen till läkaren under veckan. kan inte sova heller, så mår ju verkligen topp som ni förstår. nog om det.
 
har inte gjort någet speciellt hela dagen igår förrutom att ligga död på sängen och nätshoppa, haha.
och vid 23,30 tiden igår fick jag ryck och började sortera mina byxor.
provade ALLA* eller iallafall de som jag har hängandes framme, och där fanns 24 byxor jag inte va nöjd med, så la upp allt i en hög och började sy om dom, en efter en.
plötsligt var klockan halv fyra och jag hade hunnit sy 9par. sjukt nöjd med alla jag kan sy iallafall.
får fortsätta en annan dag. och min lördag har gått i samma veva, nätshopping, haha.
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: