HOME ABOUT CONTACT

sometimes in the way to your dream, you get lost and find a better one

är inte så mycket för blå jeans, har ett flertal blå jeans liggandes djupt in någonstans. men fann dessa på h&m och tyckte att de såg relativt bra ut för att vara blå. så provade på dom och föll, hehe. men som alla andra byxor jag köper behövs det lite ändringar. så igårkväll strax efter jag kom hem från malmö vid 00-tiden så drog jag fram symaskinen och fixade och trixade lite med dessa och ett par andra vinröda jeans jag också köpt på h&m.
 så nu sitter dom som smäck! definitivt nya favoriter i garderoben!
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: sandra

Hej Trang !
Jag måste bara säga att jag älskar din stil!
Kan du lägga upp outfit bilder där du skriver vart du har köpt dina kläder, >.< man vill så gärna köpa alla plagg som du bär på dig speciellt dina bälte o smycke . Tack för en bra blogg, min dagliga inspirationskälla :)

2013-10-26 @ 10:18:16