HOME ABOUT CONTACT

the worst thing is that, we don't even remember why we're fighting

dagarna känns så lååånga just nu.
vaknade åtta och jobbade fram till klockan två och sen hämtade pappa upp mig då vi tillsammans skulle på ett viktigt möte.
vid fem va jag hemma igen och försökte vila en stund i min säng men huvudvärken lämnade ingen plats för lite ro i huvudet
så jag satt och kollade runt på olika hemsidor och alla nyheter på nätet, och fyfan va snyggt allt är måste jag säga.
vill shoppa men får inte, måste stoppa mig själv, det räcker!
 
vid sju blev jag hämtad av pojkvännen då vi va bjudna på middag hos chau och kiet.
åt god mat och hade supermysigt med de som vanligt, och deras lilla ängel är heeelt underbar!
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: