HOME ABOUT CONTACT

reality's catching up

hey lovers, i'm back!
 
har haft en sjukt bra resa. har varit 24 dagar i värmen och njutit av vartenda sekund.
kommer berätta mer om min resa under veckan och visa en del bilder till er här på bloggen med.
har gått upp i vikt (som förväntat) så känner mig så himla motbjudande just nu, buhu :(
kom hem igår morgon och varit i full gång hela tiden.
är så himla trött och börjar bli sjuk så måste nog försöka sova nu och få lite ordentlig vila inför veckans jobb.
mycket på gång just nu och jag behöver all sömn jag kan få.
 
ville iallafall kika in snabbt och säga att jag är tillbaks och ska försöka blogga lite igen efter 1 månads paus, hehe
 
randombild på flyget hem till sverige, känner mig riktigt "swaggy" i min nya keps haha, va verkligen ledsen över att semestern va slut


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

åh nice, ser fram emot härliga semesterbilder! :)

2013-09-30 @ 08:35:01
URL: http://darnfool.blogg.se