HOME ABOUT CONTACT

an afternoon with two favourites

kom precis hem från jobbet, tog en snabb dusch och bytte om till myskläder.
hämtade posten från brevlådan och där i låg mina efterlängtade paket, visar er lite senare!
började genast fixa min eftermiddags lyxfika, "trangs detox teawater" och iskalla jordgubbisar med kokosflingor!
mmm, kan inte bli bättre just nu! eller jo, om jag skulle få skippa denna tiden på "månaden" så skulle livet va perfekt just i denna stund, men nä, jag är tyvärr född som chey och det får vi stå ut med. once a month, alltså tolv gånger för MYCKET om året.
 
iallafall, har fått en grej för "självgjorda detoxwater och sånt skinny things" så om ni är intresserade kan jag dela med mig?
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Namn

Dela med dig! :D

2014-04-11 @ 00:43:00
Postat av: Namn

Ja tack ;)

2014-04-11 @ 11:55:53
Postat av: Namn

Dela gärna med dig!!?? :)

2014-04-11 @ 19:12:33