HOME ABOUT CONTACT

bubble baths and salty water

slutade åtta idag och åkte till oj på hemvägen för att köpa med mig lite middag.
efter middagen tappade jag upp ett varmt bubbelbad och hällde i en massa badsalt
och låg och kopplade av och rensade tankarna inför min oplanerade lediga helg.
tände ljus och hällde upp ett glas tropicana cloudy apple och ett glas isvatten,
och tog med min min pad och min telefon så låg nog inne i 2 sköna timmar
peelade hela kroppen, skrubbade och la inpackning och nu känner jag mig len som en baby
 
dags att sova nu och se vad morgondagen har att bjuda på, pratade lite med nina om väla men vi får se!
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: ❤︎ tojjybuui.

INPACKNING??? YOU MAKE ME PROUD GUURRRRL

Svar: haha, typ 30 minuter! mitt hår är blankt nu, första gången på typ, jaa asså FÖRSTA gången överhuvudtaget! haha
Trang Le

2014-04-12 @ 02:12:27
URL: http://beautyandthebeat.se
Postat av: melinda

fin!

Svar: Tack söta du! :D
Trang Le

2014-04-12 @ 05:31:15
URL: http://melindam.blogg.se