HOME ABOUT CONTACT

burn baby, buuuuurn

i torsdags kväll fick jag ångest och färgade bort allt mitt röda. blekte bort det och självklart försvann inte alla röda toner på en gång
skulle bleka det en gång till och sedan lägga på en annan färg men klockan blev halv ett och jag kunde inte hålla mig vaken mer.
så hade bokstaligen orange hår halva lunchen på jobbet. riktigt såhär flammande ELDhår,
kan vara rätt coolt om man har ett snyggt ansikte och grym stil som kan rocka just den färgen. men nää, inget för trangisen haha  
 
så precis innan jobb åkte jag förbi ica oj och köpte en mörk brun färg och slängde på det strax innen lunchen så jag slapp se reaktionen/chocken mina kunder skulle fått när de såg att mitt huvud brann.
 
(tänkte inte ladda upp denna bilden, men ville visa er att när jag skrev orange så menade jag ORANGE!)


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: