HOME ABOUT CONTACT

click click click

LÄNKAR TILL SKORNA -  SVART / VITT /  MINT / BRUNT
på väg hem till mig just nu! :D iallafall två av färgerna - vitt och mint 
 
älskar sandaletter men har så sjukt svårt för att gå med klackar nu
innan kunde jag gå i 15cm typ en hel kväll utan att klaga men nu (!!!!) hahah
efter två-tre timmar med mina låga på typ 9 dör jag. har slutat med de fina ostabila skorna och kör på
riktigt lågt och stadigt med det går inte.
nu hoppas jag dessa ska gå iallafall, 9,5cm och stabil klack! & sjukt snygga ;)
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: emma

Hej!
Tkr att du har en jättebra blogg! :)

Jag videobloggar i min blogg och nu undrar jag vad just du skulle vilja se för nånting? :)

Svar: Hej
Tack snälla :)
Ska kika in på bloggen och kolla runt lite!
Trang Le

2014-04-30 @ 16:02:41
URL: http://emmiisliv.blogg.se