HOME ABOUT CONTACT

there is no love sincerer than the love of food

jag älskar att laga mat, vet inte riktigt vart jag fått det ifrån men troligen mamma.
vår familj köpte vår första restaurang i lanskrona när jag var 10 år gammal
och nästan varje dag efter skolan så var jag där, och om jag inte var där så var jag hemma och
passade lillebror och lagade mat till honom, och även till familjen som skulle komma hem efter jobbet med middagen serverad.
var ju väldigt ung när jag fick en massa ansvar och började lära mig så kan väldigt mycket nu. allt tack vare min mamma ♥
menar nu självklart inte köksmästar nivå och sånt - men när det gäller smaker så är jag rätt säker på min matlagning
följer väldigt sällan recept, jag kör oftast med fria händer för det är roligast så och då får man massa nytt
har tack vare mamma en "känsla" när det kommer till matlagning och smak - älskar det!
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Annika

Mums!

Svar: Mmhm :D
Trang Le

2014-04-12 @ 18:56:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Namn

waa så gott!^^
hur gjorde du den såsen där?
jag har exakt samma ingredienser hemma men vet inte hur jag ska göra såsen bara haha:P

2014-04-24 @ 19:02:01