HOME ABOUT CONTACT

you as the cook, must bring the soul to the recipe

vaknade vid nio och skickade iväg ett sms till nina, ställde in väla för att istället ta en lång sovmorgon.
vaknade inte förrän ett och gick ner till köket. drack kaffe och sminkade mig.
blev hungrig och var sugen på pasta så öppnade kylen och tog fram det jag kunde använda mig av.
chef trang var igång hehe, slängde ihop en enkel och snabb pastarätt på endast minuter och voila ..
 
 
happy girl posing with her lunch
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

Älskar din hårfärg, kan man få veta vilken hårfärg du använt för att få fram denna färgen?

Svar: Tack :) Jag hade ju rött, så köpte blekningsfärg från Mood (ultra blond) och blekte bort alla röda pigment och sen la jag på
http://news.cision.com/dk/schwarzkopf/r/naturlig-harfarve-og-ekstra-pleje-med-den-nye-natural---easy---beriget-med-den-innovative-nutritive-,c9245001

den färgen :) så fick jag detta jag har nu, dock är mitt hår väldigt slitet så färgen släpper lite gradvist efter varje dusch så det blir ljusare :)
Trang Le

2014-04-19 @ 19:11:40