HOME ABOUT CONTACT

i'm a child all over again

kom hem från maxi en kväll efter att ha storhandlat och plockade med mig julkalender till hela familjen
och delade ut dessa vid matbordet hehe. gissa om alla blev lite glada och till sig?! hehe
iallafall, gick upp i mitt rum och fann en kalender på min säng med, av min fina pojkvän såklart ..
skulle överraska honom och så överraskade han mig, han har gjort det varje år och varje gång blir jag lika glad.
gillar inte chokladen så mycket men älskar känslan att leta upp dagens lucka och de vad det är
för figur där inne och så räknar man ju ner dagarna fram tills julafton ..
att något så litet kan göra en så glad, haha.
så nu varje dag väntar vi på varann och öppnar dagens lucka och jämför våra bitar mer eller mindre innan de äts upp, mys!
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: