HOME ABOUT CONTACT

they keep coming ..

fick va ledig idag av killen - vilket jag lite halvt förtjänar då jag jobbat rätt mycket dessa veckor
pga en skadad syster och en sjukskriven bror och dessutom vaknade jag med ett svullet öga.
kunde knappt hålla ögat öppet pga svullnaden, men tack och lov har det lagt sig lite så jag
slipper gå runt på jobbet och skrämma mina kunder imorgon då jag ska jobba.
inte ofta jag jobbar på lördagar men gjorde det förra och ska göra det denna, need to step in for my sissy .. 
 
hade så sjukt svårt att sova imorse trots att jag inte behövde upp förrän 1 och köra brorsan till vårdcentralen.
så låg uppe och vred och vände i ett par timmar. efter vårdcentralen hämtade jag ut en massa "efterlängtade" paket.
nätshoppingen skickas så snabbt under juletid då ebutikerna har som mest att göra, och under segare tider tar det så mycket längre tid, hur kmr det sig?
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: