HOME ABOUT CONTACT

HAPPY VALENTINES DAY /v

hoppas ni alla kommer få en underbar och mysig dag med era kära.
oavsett om det är din partner, vän eller familj så önskar jag er alla en mysig dag!
 
min dag är fullt planerad. kommer att jobba från 8.30-17.00 sen så åker jag tillsammans med mina
syskon till templet i bjuv där vi ska närvara på alex 1 års minnesdag (vila i frid fina ängel♥)
och efter det kör vi hem till helsingborg igen där min pojkvän kommer vänta på mig.
kvällen ska spenderas i hans lägenhet, han har tydligen en liten överraskning till mig ..
tror han ska ställa sig i köket och visa sina skills efter 3år i restaurangbranchen hehe
ähh, ska inte hoppas för mycket, får se vad som väntar imorgon ..
(bara det inte blir hämtmat så är jag gladare än gladast! hehehe)
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: