HOME ABOUT CONTACT

how you make others feel about themselves, says alot about you

har varit på jakt efter en sån här ett tag nu, typ en ljus lång trenchjacka som ska va lite tunn och lätt i tyget som bara faller sisådär perfekt.
och sen för typ ett par veckor sen så såg jag på kenza och fanny lyckman att de bar liknande kappor på sig och såg så jävla perfekta ut
och då blev suget ännu starkare så började googla som en galning och fann typ ett par stycken godkända
men ingen som va i just det materialet jag ville ha för det perfekta fallet.
 
tror gud lyssnade på mina prayers and sent me THE ONE ♥
 
my perfectly perfect trenchcoat ♥
om jag känner mig själv kommer jag bära denna så sjukt mycket nu till
vår och sommar till lite ljusare plagg och bara ben!
 
 
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: d

Från vilken affär köpte du den? :)

Svar: Den är från H&M :)
Trang Le

2014-02-11 @ 16:18:37