HOME ABOUT CONTACT

Place4Nails

min älskade bästis nina (eatmerawlikesushi.blogg.se) har sen ett par månader tillbaks utbildat sig till
nagelteknolog och sen dess har hon jobbat hemma och blivit så himla grym.
både jag och hon har haft fullt upp så vi har inte hunnit träffas så mycket.
men åkte upp till henne förra veckan och fick mina naglar fixade där. 
har inget mer att säga än att jag är så sjukt stolt över henne, så himla duktig och är så jävla nöjd!
 
när jag gör naglar så är det mycket jag tänker på, framför allt på att det ska hålla och att de är jämna, men viktigast av allt är formen!
är formen ful så syns inget annat oavsett hur bra byggt det är eller hur designen är.
och nina är verkligen grym på alla dessa fronter!
 
just nu befinner hon sig i åstorp och har ett supererbjudande fram till maj månad!
pris för nytt sett brukar kosta mellan 300-400:- 
men nu betalar ni endast 200:- för enkla designer så som naturella/fransk/enfärgat
och 5:- för varje nagel du vill tillsätta glitter/stenar eller någon design!
 
 
vill ni se mer om hennes arbete kan ni hitta gå in på hennes Istagram Place4Nails_
för tidsbokning, kommentera med ert telefonnummer under detta inlägget så smsar jag hennes nummer till er! ♥
(kommer självklart inte publicera kommentaren så ert nummer kommer ut! :))
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: