HOME ABOUT CONTACT

rayban aviator

vill börja med att skriva föörlåååt! har haft så sjukt mkt hela veckan så inte hunnit fota det jag ska sälja på bloppisen.
städade iallafall garderoben och fick sammanlagt 152(!!!!!!!) lediga galgar, och på vissa hade jag två plagg hängda på
så ni kan ju ana hur mycket jag fick ut.
ska dock inte sälja allt här, en del plagg ska jag ge ut, en del ska säljas på bakluckeloppisen här i helsingborg när det blir varmare och så en del läggs upp här :)
 
 
börjar iallafall med dessa snygga solglasögon från rayban som jag fick av mina föräldrar efter deras semester.
säljes för att jag har ett par likadana redan! nya, inga repor eller sådant! endast testade! 100% original
 
säljes för 800kr

 
 
vill du veta mer om storleken och sånt så besök
https://www.lensway.se/RB3025-W3277%20Aviator-sunwear-1606
vid intresse kommentera här eller skicka ett mejl till [email protected]
först till kvarn som vanligt! :)
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: