HOME ABOUT CONTACT

säljes

om ni är intresserade av något plagg eller har frågor
lämna en kommentar här eller skicka ett mejl till [email protected]
och markera med rubriken jag skrivit till plagget.
kan hämtas upp i helsingborg eller skickas per post, då står givetvist köparen för frakten
som inte bör vara mer 30-50kr beroende på vikten på paketet! :)
 
           linne med svart mönster, storlek xl (snyggt som oversize med bandeau under)                         linne med volang, storlek xs, oanvänd med tags kvar - 40krSÅLD
                                             använd 1 gång - 30kr SÅLD 
 
                            cremevit cardigan, storlek s, använd 1 gång - 70kr SÅLD                              topp med volanger (supersött med bälte i midjan), storlek xs, använd 1 gång - 30kr 

                         rak kavaj, storlek 34, använd 1 gång - 40kr                                                                     vit blus, storlek 38, oanvänd med tags kvar - 70kr SÅLD
 
                                festtopp med nitar, storlek xs, oanvänd - 30kr                                                     virkat linne med tryck, storlek xs, använd 1 gång - 30kr

       stickad tröja med fransar längst armen, storlek xs, oanvänd med tags kvar - 40kr                                    oversize bastopp, storlek xs, använd 1 gång - 30kr



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: diana

Jag skulle vilja köpa den cremevita cardigan och den vita blusen:) det ska då skickas!

Svar: Kan du mejla till mig eller ge mig ditt nummer för mer information om namn och adress, samt mitt kontonummer så skickar jag det imorgonbitti! :)
Trang Le

2014-02-12 @ 23:01:03
Postat av: diana

Har mejlat dig!

2014-02-13 @ 15:35:31