HOME ABOUT CONTACT

they say "keep you friends close, and your enemies closer." well problem is, you can't tell them apart nowadays

gårdagen var min sista lediga eftermiddag för denna veckan. nu blir det jobb veckan ut!

spenderade iallafall min dag med chau. hon hämtade upp mig och så åkte vi och handla en massa mat.
åkte sedan hem till henne då och gick snabbt till sina föräldrar och hämtade kian.
en halvtimme efter kom cuong. jag lgade mat och vi satt sedan och bara umgicks.
senare mot kvällen kom killarna hem från jobb och vi åt middag tillsammans.
lagade en nudelsoppa som kallas "bun bo hue" min favorit hehe
efter maten blev det efterrätt, kladdkaka med massvis av grädde och jordgubbar!
 
sen fortsatte vi kvällen med att spela en omgång monopol, vilket drogs ut på nästan tre timmar.
men kul som fan va det, haha. och tursamma jag vann :D :D
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: