HOME ABOUT CONTACT

wherever you go, always make eyecatching moves

vaknade vid tolvslaget imorse. gjorde ve mig snabbt och sen hämtade vi upp linda och lunchade på älskade ikea.
vi gick en "snabb' runda på väla och jag kom hem med enbasic t-shirt, ett par matta läderimitiations byxor
och så min favorit eyeliner från isadora som jag vart trogen alla dessa år.
 
därefter drog vi till maxi och handlade hem lite nyttigt, sen dess har jag och linda suttit i min säng med massa gott och nätshoppat, farliga tjejer vi haha.
nu ska jag stiga upp och klä på mig samt småpacka för jag ich pojkvän åker till malmö och stannar till imorgon!
 
ha en trevlig helg mina kära /v.
 
ps. juste, har även klippt av 10 cm av mitt hår samt färgat det mörkare.
såå skönt då lite av dt slitna är borta nu och håret känns tjockare.
sista gången rött nu för mig, sen efter denna utväxten blir jag svart hårig igen och askig till sommaren.
har hela min "hårframtid" planerad haha.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: