HOME ABOUT CONTACT

2014

heeeey ♥
 
hur har er jul och nyår varit? min har varit lite upp och ner, både glada och mindre glada stunder.
men trots allt skönt med lite ledighet. nu har det iallafall kickat igång på riktigt. kommer jobba så sjukt mycket att jag inte ens har tid med mig själv. färgade mitt hår rött för ett par veckor sen. och det blev rosa. skojjar inte, rosa?! fick panik och färgade om det direkt och fick en koppasröd färg. vill ju ha vinrött, köpt färg men inte hunnit.
 
iallafall, under julen var jag överallt. det var liksom fest och middagar konstant. och nyårsafton hade vi middag hemma hos oss. tillsammans lagade vi mat för ca. 60 personer och tro mig, det är det sista man vill göra på nyår, vill ju egentligen bara umgås med familj och vänner och blicka tillbaks på året som gått och fira året som ska komma, men nej. i familjen le ska vi ha fest!? ("tradition" säger mamma och pappa -.-') så står man där i sin fina klänning och luktar massa matos och typ, yeeeey :/ iallafall, kvällen blev räddad när min prins och jag tillsammans stod under massvis med fyrverkerier vid tolvslaget och höll hand och pussades. gjorde även cheeziga önskningar och släppte iväg våra khom loys ..
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: