HOME ABOUT CONTACT

the perfect everyday shoes

har lääänge letat efter ett par hel svarta "sneakerswedges" som jag kan ha när jag trallar runt på stan eller på väla.
behöver ju en liten klack då jag är typ en halv meter lång, hehe!
och jag är så jävla petig när det gäller skor så har typ provat minst 30-40 olika modeller i
olika prisklasser och inte hittat en enda som jag är nöjd med, tills nu.
alltid när jag provat så har de antingen sett för stora ut, klumpiga ut, för långa,
blanka, plastiga, billiga eller bara någon dum detalj som stör mig.
 
fann ett par perfekta för lilla mig som passar till mina smala ben och små fötter för endast 299:-
och dessa fann jag på en outlet butik på ullared! sjukt snygga och stilrena enligt mig.
vid början va jag så starkt emot dessa skor, tyckte att de va allmänt fula men time changes! haha
 
här har ni skorna som jag har bott i senaste veckan!
ångrar sjukt mycket att jag inte köpte de i beige också, dum dum tjej!
 
och extra ++++ till dessa då de ser minimala ut på fötterna!
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: