HOME ABOUT CONTACT

it's like magic

varit ledig hela dagen så det har varit så skönt
började dagen med att hämta ut ett paket - en present till my future sister in law for her graduation :D
sen åkte jag till polishuset för att hämta ut mitt nya pass inför england nästa vecka (woho!)
och sen var det dags för mig att plantera ut mina chiliträd som börjat gro - lycklig tjej - älskar att plantera chiliträd!
och sen klockan två har jag suttit och sytt om typ 10 plagg, och gjort de anpassade för min kropp och lilla mig!
nu är det vm som gäller, har följt årets vm som en dåre, missat endast enstaka matcher men ändå följt matchen på ett eller annat sätt, förlorat en del med. tippningsturen har vänt - ligger sjukt mycket minus :(
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: angelica

men hallå hur snygg är inte du

2014-07-01 @ 19:09:23