HOME ABOUT CONTACT

a desperate call for immediately help

okej, som ni nog märkt så har jag har min design så läänge jag kan komma ihåg och inte att tala om min header.
småskäms ju lite nu när jag skriver om det och gör det mer noticeable, haha, men men
 
någon som kan det här med bloggdesign och kan hjälpa mig?
pretty pleaaase, självklart får ni något i utbyte, hehebehöver verkligen ändra på det snarast
får typ panik varje gång jag förhandsgranskar innan jag lägger upp ett inlägg och ser mig själv invirad i den amerikanska flaggan looking nothing like myself, haha.
 
eller om ni känner någon eller på något sätt kan hjälpa mig? tispa om någon som jag själv kan ta kontakt med?
vill bara ha något enkelt, inget krångligt alls, men viktigast är att få bort bilden! haha
 
& yes, dagens i-landsproblem blir allt mer tragiska. haha


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: