HOME ABOUT CONTACT

i could give up shopping, but i'm not a quitter, sorry

sitter just nu och kollar på david hasselhofts talkshow, haha.
konstigt nog tycker jag att det är rätt underhållande!
 
jobbade fram till tre idag och fick besök av bästis och hennes kille strax innan jag slutade
följde henne när hon handlade lite till sitt nya företag och sen fick hon och bengt köra hem mig
slapp ta bussen - som jag hatar att göra! (brat-varning!!)
 
nu sitter jag här och har shoppat igen! jag lovar er, det finns inte en enda dag i veckan då jag inte klickar hem något, stort som litet eller köper något på stan eller väla.
nämnde ju att jag rensade min garderob. fick fram ca 150 galgar, just nu har jag endast 80 lediga kvar?!
det har knappt gått en månad. jaa, visst en del va tvättkläder och hängdes upp, men minst 40 nya plagg.
JAG BEHÖVER HJÄLP!
 
 

 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: