HOME ABOUT CONTACT

i got freckles & i love it

10 snabba om mig ..
 
1 . är 157cm kort, sant. har en tendens att se längre ut på bild men så ligger det inte till irl, dessvärre! ;(
2 . mitt vardagssmink tar inte mer än 4minuter.
3 . har svårt att släppa tag om materiella ting, såsom min laptop just nu, 5 år gammal och har blivit erbjuden gratis en macbook men        tackade nej, för att min asus funkar ju fortfarande bra! samma gäller min mobil - ska dock ha iphone 6 så snabbt den kommer
4 . solar minst 1 gång i månaden, klarar inte av att vara blek
5 . har under de 3 senaste åren fått en del fräknar på mina kinder och jag älskar de! endast ett fåtal dock
6 . har sjukt svårt för att sova ensam, och måste jag så är min lampa på och samma gäller tv:n
7 . skriker som en p*ssy när jag kollar på skräck och när någon skrämmer mig
8 . älskar att nätshoppa och min garderob är sjuk! ska visa er nån dag då den är mer städad
9 . läser och följer bloggar slaviskt varje dag
10. borstar mina tänder minst 3 gånger per dag, kan gå upp till 5-6 gånger med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: thien

du är så snygg att det inte ens är kul!

Svar: taack sötnos :-*
Trang Le

2014-03-25 @ 22:44:57
URL: http://lekindy.blogg.se
Postat av: Namn

jag vill också ha fräknar!!

Svar: haha, blotta dig mycket för solen och solariet x) fick mina så! tror jag .. kan va genetisk också för min mamma har massor XD
Trang Le

2014-03-30 @ 20:58:21
URL: http://darnfool.blogg.se
Postat av: Namn

Jag är också kort, jag är bara 154^^
och jag tar dig som en "mall" när det gäller kläder ibland. tänker typ "Om det passar dig så kan det passa mig också" haha^^

Svar: Haha, aww så söt! :)
Trang Le

2014-04-03 @ 10:51:05