HOME ABOUT CONTACT

saturday night out

vaknade tidigt i lördags och städade rummet lite grann för jag skulle ha vänner här under natten.

tog mitt efterlängtade bad och njöt av en stor portion pastasallad innan det var dags för mig att fixa mig.
mötte sedan upp sophia på en svit i comfort hotell där vi förfestade. vi va ett gott gäng på ca. 15pers som hade det trevligt.
efter en stund kom joseph vincent och knackade på (chock) och skulle umgås med oss innan hans soundcheck med mr. d
vissa av oss bler mer exalterade än andra, haha. blev lite småtjaffs om vem som var "the bigger fan" haha
vi fick faktiskt en liten private show av honom i hotellrummet som jag har massa bilder och videor på haha, helt underbar han asså!
 
kvällen började bra och fortsatte i samma riktning intill sista timmen på wallmans.
fick i mig någon shot för mycket och fick ett par minnesluckor, aj aj aj.
har alltid stått på mig och sagt att minnesluckor och blackouts finns inte och att det bara är en ursäkt för det dumma/korkade
man gjort under sitt överdrivna alkoholintag, men efter denna kvällen fick jag svälja mina egna ord och skämmas.
och som ni kanske förstår blev det en dödsöndag för mig. tack och lov fick jag sällskap av mina fina halva dagen.
som tack tvingade jag upp mig själv ur sängen och gjorde pannkakor till mina fina vänner.
 
 
 
 
klänning från asos - finns att klicka hem /HÄR/
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Katrina

OMG!! När kommer du lägga upp bilderna och video på Joseph Vincet, ville verkligen träffa honom men som tur att min vän bad honom att göra en shout out till mig vilket gjorde min dag. hahahahah
Han är verkligen jätte snygg och grym på sjunga O.o<33

Svar: Hahha, awe. Jag kommer nog inte att lägga upp det. Känns lite privat då många av mina vänner är med på bilderna.
Och är inte säker på om de är okej med att synas på min blogg hehe.

Ah jag såg det på din facebook, hur coolt som helst ju! ;)
Han va verkligen en superhärlig och duktig kille! Helt wow.
Trang Le

2014-03-24 @ 22:41:27
URL: http://katrinarosales.se
Postat av: TOJJYYY

Omg jag dör. Snygg!!!!

Och de med minnesluckor. ASSÅÅÅÅ!!! Exakt sådär tänkte jag på min student med!!!!!!!!!!!!!!!! Jag bah.. Jag ska aldrig säga emot när ngn säger de fick en blackout, alltid tyckt de ba är en lame ursäkt och påhitt. Hahahaha

Svar: taack snälla :-*hahah, eller hur? bäst att bara zip it innan det har hänt en själv faktiskt.
Trang Le

2014-03-24 @ 23:23:34