HOME ABOUT CONTACT

be tanned without tanning

vill tipsa er alla som har svårt att bli bruna eller som bara vill bli brunare om denna BUS:en från saint tropez
har läst mycket om den från olika testpaneler och kändisar som använder bus,
så ville prova då jag inte har tid att sola under sommaren pga jobb och vill lägga mig i solariet alldeles för ofta.
 
finns att klicka hem HÄR och HÄR
 
har haft den hemma i ett par veckor nu med inte vågat prova den förrän nu,
dels för att jag kände att jag inte behövde det och för att jag har bad memories när det gäller brun utan sol.
kommer ihåg att min syster köpte hem någon för ett x antal år sen, åtta-nio år kanske.
så tog jag den i smyg och krämade in hela kroppen, jämt och fint.
dagen därpå gick jag runt som en riktig morot och luktade apelsin. var liksom HELT orange haha.
och de roligaste va att jag smörjde in precis upp till halsen, inte ansiktet. så föreställ er hur jag såg ut.
 
provade den igår och var riktigt nervös för att bli orange eller fläckig, men imorse när jag vaknade
var jag helt jämn och gyllene brun, helt otroligt vilket resultat det blev, nöjd som fan!
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Namn

kan du inte visa resultatet? :)

Svar: Joo, det kan jag, men är redan brun - så det blir nog lite svårt :)
Trang Le

2014-05-10 @ 14:26:28