HOME ABOUT CONTACT

sometimes in our life, we all need to complain a little bit too much

det har varit en jobbig vecka för mig so far. jobbat alla dagar, från tidigt morgon till sen kvälll sammanlagt 15h per dag! alltså vaknar jag sex och är i full gång fram tills nio på kvällen, efter det så fortsätter jobbet hemma.
så sjukt utmattad, är inte van vid att vakna 6 på morgonen, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det senast.
blir även heldags jobb imorgon, sen, sen äntligen får jag en ledig söndag!
den ska spenderas i malmö, åker dit direkt efter jobbet imorgon och umgås med älskade maria fram tills söndags kväll då vi planerar att åka hem igen för en god natts sömn inför nästa veckas utmaningar!
 
oldie. typ - småsaknar mitt mörka långa hår. fast nä, har gått igenom för mycket för att få denna färgen jag har nu så ska ha kvar den så läånge som möjligt.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: