HOME ABOUT CONTACT

i got spoiled

firade som sagt med familjen igår och blev bortskämd som vanligt.
fick pengar, presentkort, kläder och så dessa grymt snygga stövlarna och en underbar väska ..
kan det bli bättre än såhär? tusen varma kärleksfulla kramar till er ♥
 
 
 
speciellt tack till min fina pojkvän som har gett mig en fri födelsedagsvecka (!!) har typ knappt jobbat alls.
och så min älskade syster som har bjudit ut alla mina tjejvänner på middag ikväll på en restaurang i stan
där jag ska bli firad ännu en gång! har blivit så generöst bortskämd iår att jag skäms, hur ska jag kunna ge tillbaks all kärlek jag fått utav alla? åååh, lyckorus!
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: t

DUUUUUUUUU FÖÖÖRTJÄNAR ALLT I VÄRLDEN && du lär rocka sönder dem stövlarna!! ;*

2014-11-22 @ 23:53:11