HOME ABOUT CONTACT

PÄLSKRAGAR

jag säljer nya oanvända snygga fluffiga (100% genuine raccoon fur) pälskragar om någon är intresserad
längd: ca 80-90cm bredd: ca 17-20cm
det är naturlig färg och inte färgat, finns både i ljusa och mörka
fint att bara ha som krage på din kappa, skinnjacka eller outfit.
kragen har även öglor på så du kan sätta den på din jacka.
pris 650kr vilket är väldigt bra pris
för i butik kostar de minst 1200 för denna storleken och kvalitén.
kommentera under detta inlägg eller skicka ett mejl till
[email protected] om du har frågor eller vill ha mer information eller bilder
kan även skickas via post men då står ni för frakten (45kr) ..
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: K

Har du några pälskragar kvar?

Svar: Ja, det har jag :) Mejla mig - [email protected]
Trang Le

2015-01-12 @ 17:27:52
Postat av: Amanda

Jag har mailat dig:)

2015-01-25 @ 19:05:29
Postat av: sara

Säljer du fortfarande pälskragar? Jag undrar om det är clips på dem eller om det är band som man knyter?

2015-02-09 @ 13:33:28