HOME ABOUT CONTACT

blessed in so many ways

jag har inte lämnat huset på 3 dagar, eller rummet för den delen. har haft feber till och från och är så sjuk att jag inte ens kommer ihåg mitt namn när jag vaknar till under de 20 gångerna under dagen då jag slocknar till och vaknar av antingen kylan, värmen, hostan, täppt i näsan, illamåendet eller vad det nu är.
har inte varit så här dålig på, guud vet hur länge. har slitit upp hela min hals så pass att det blöder längst strupen, känns som varje gång jag hostar så flyger mina organ ut. har verkligen missbrukat medicin dessa dagarna.
druckit säkert 10liter te med honung, ingefära och citron och en massa färskpressad apelsin med för den delen.
 
har iallafall fått vara ledig (obviously!) och blivit omhändertagen och uppmärksammad av min andra halva konstant så det värmer ju hjärtat när resten av mig fryser. han har fått jobba alla skift själv och tagit hand om mig hela kvällarna och nätterna då jag inte sover pga av sömn jag fått under dagen, hihi. dessutom vaknar han tidigt på morgonen och handlar frukt, mat och nyttigt till mig innan jobbet så jag klarar mig under dagen. samtidigt som jag känner liiite dåligt samvete för att han får stå ut med "bebis-trang" (ja, jag förvandlas automatiskt till ett barn när jag är sjuk) så är jag glad att han orkar med mig trots mina små försök till att dramatisera allt när jag är sjuk, stupid habit i know! hahah ...
 
ord kan inte beskriva hur fin min älskling är ♥
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: