HOME ABOUT CONTACT

when you know, you know ..

efter jobbet idag gick jag och en vän och satte oss på ett fik och tog en matbit samt lite te efteråt.
babblade i mun på varann i två timmar innan jag körde henne hem
och sedan vidare till posten för att hämta ut paket.
ett paket från ellos som innehöll en bustier, en bikini, två par byxor och ett sänglakan.
resten fick åka tillbaks då jag inte blev så nöjd,och från gruopon var det ett set med
tre keramiska stekpannor i svart och vitt, så sjukt snygga, billiga och såå jag.
älskar ju att laga mat och vet om att i framtiden kommer jag spendera mer tid i köket
än i något annat rum så har köpt en massa köksgrejer redan nu fastän vi inte hittat någon lägenhet ännu. 
som jag nämnt tidigare så är ju både jag och han så sjukt jobbigt petiga/nogranna
nästan så att det blir omöjligt för oss att hitta ett hem som passar oss
men med tillräcklig vilja och tålamod så löser allt sig till slut väl ..
 
posar med mitt stora paket, varför inte liksom!
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: