HOME ABOUT CONTACT

fashion financially destroys me but emotionally makes my happier

hey bloggen och alla fina läsare, saknat er!
har haft så sjukt mycket jobb på sistone, men nu har det lugnat sig lite. tack och lov för det!
men glad för det med då mycket jobb betyder glad plånbok :D dock har my urge for new stuff and shopping blivit unusually irresistible och därmed an empty wallet. (har så mycket att visa er!!!)
har även bokat biljetter till london nästa månad, ska dit med min kärlek och mina syskon, kan det bli bättre eller?
vi ska bara vara där i tre och en halv då jag inte kan stänga företaget längre än det, men vi ska ta vara på varje minut!
 
iallafall, har hämtat ut paket var och varannan dag de senaste veckorna och i ett av paketen låg denna snygga som jag sååå länge suktat efter och som blev slutsåld så fort den kom ut, men på något sätt dök den upp igen på hemsidan, för halva priset(!!!) fatta lyckan när jag såg det, haha
 
 
 
@ jean paul gaultier, lindex


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Oslofru

Vilken fin kjol :)

Svar: Tack :D supersnygg är den! ^^
Trang Le

2015-01-23 @ 11:05:25
URL: http://www.oslofru.com