HOME ABOUT CONTACT

let's do some "we shouldn't be doing this" things

great way to start the year ..
råkade gå och bli sjuk på något konstigt sätt ..
kan bero på att vår villa blir väldigt kall på vintern och jag sover endast i undies, för när jag är ute klär jag mig som en eskimå nämligen ..

iallafall, har legat i min säng i 24 timmar och haft feber till och från. fick panik när jag räknade timmarna jag legat nerbäddad så ringde snabbt mina tjejer runt 22-tiden och körde till linda för lite kortspel.
nu är jag hemma igen, nerbäddad med te och värms av hans underbara kärlek, godnatt ♥
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Namn

Hej,

Undra vad toppen är köpt? :) Och sen en liten önskemål, vill inte du börja och skriva vad dina kläder är köpta nånstans? :) Tack på förhand!

Svar: Heeej
Haha, okej. Jag lovar, ska bli bättre på det.
Denna toppen köpte jag på nelly förra året faktiskt :)
Trang Le

2015-01-15 @ 13:30:46