HOME ABOUT CONTACT

more perfect then the last one, & more will it be

gott nytt år på er alla mina fiina läsare - ni är underbara!
tack för att ni är så många trogna läsare som fortsätter att klicka in här på bloggen
varje dag trots att min uppdatering är som vädret (dvs upp&ner) ni är guld värda! ♥
 
hoppas alla hade ett fantastisk nyårsfirande - det hade jag iallafall!
vi va ett litet umgänge som åt 3rätters hos mig, lagad av mig och tillsammans delade på en massa
skratt och tårar(glädjetårar) under kvällens gång. vi körde även julklappsspelet och det var hur kul som helst!
jag deltog med 3 presenter och fick faktisk kamma hem tre till slut!
 
 
min första wellington och den blev perfekt lagad - fantastisk rosa och saftig
 
förrätt - en mild buljong soppa med kyckling och aubergine toppad med gräslök samt bruschetta ..
 
huvudrätt - beef wellington med ugnsbakade rotfrukter, en syrlig sallad och rödvinssås ..
 
glömde ta bild på efterrätten, typiskt mig haha. iallafall så serverades det sist en passionsmuosse toppad med frukter och mörkchoklad ..
 
 
 
 
 vi alla skrev ner önskningar och våra namn på vår khom loy som vi sedan lät sväva iväg - memories <3
 
sist men inte minst, tack alla för en fantastisk kväll ♥
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: