HOME ABOUT CONTACT

pretty lingerie makes it all better

de som känner mig vet hur det kan gå när jag fastnat för något, denna veckan var det underkläder ..
under loppet av en vecka inhandlade jag 12st bh och 23par string/trosor, och ännu har inte alla beställningar kommit hem ..
är iallafall nöjd med mina köp hittills och startar mitt 2015 med att känna mig otroligt fin var dag!
jag tycker det är så otroligt viktigt med fina underkläder när man är tjej, det gör så himla mycket
var gång man ser sig själv i spegeln när man byter om, klär av sig eller liknande.
älskar speciellt när mina kläder går i set, matchar alltid mina undies ^^
okej, detta var ju ett trevligt intimate inlägg, haha. bjuder på den ;)
 
 
här är en del från bland annat Lindex, H&M, Kappahl, Gina Tricot


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: